Weer weg! - Reisverslag uit Oudewater, Nederland van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu Weer weg! - Reisverslag uit Oudewater, Nederland van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu

Weer weg!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 December 2007 | Nederland, Oudewater

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje voor de mensen die nog steeds fan zijn/waren!
Ik ga weer ff op reis. Het afgelopen jaar heb ik t in nederland goed naar mijn zin gehad. Leuke baan als ontwerper voor domino day en t was weer leuk om t normale leven weer op te pakken.
Ik moest alleen toch nog even terug naar mijn oude leventje en daarom ga ik nu, samen met Frank (Luiten) naar centraal amerika. Eerste kerstdag vliegen we sóchtends vroeg naar Mexico City. Daarvandaan willen we naar t zuiden gaan en zullen we half februari weer terugvliegen vanuit costa rica richting nederland. Deze keer dus niet zo'n lange reis, maar lang genoeg om even in dat stukje van de wereld te gaan kijken!
We gaan proberen jullie weer een beetje op de hoogte te houden via deze site!
Groetjes

  • 21 December 2007 - 17:21

    Patricia :

    Hey san,
    Je gaat nog ff verder rond kijken.. Groot gelijk, nu kan het nog allemaal. Geniet ervan, nu heb je een reisgenoot erbij..
    Ik hou de site in de gaten.. Veel plezier..
    Groetjes

  • 21 December 2007 - 18:46

    Ron Van Der Vliet:

    Zo ga je nog even een ommetje maken, nou, neem het er nog maar van. Het leven is nog lang genoeg om minder leuke dingen te doen. Zoals elke dag , uhhhm.
    Maarre prettige reis komende maanden.
    Groeten Ron

  • 21 December 2007 - 18:58

    Hedi:

    Hele fijne reis! we zijn je nog niet vergeten hoor. Ik dacht al dat ik je voorbij zag komen bij Jensen (stukje over domino, heb het verder helaam niet gevolgd). Nou Geniet er weer lekker van en alvast een goede jaarwisseling.

    Grt hedi

  • 21 December 2007 - 21:27

    Anouk:

    Leuk, Sandra! Ik ga je verhalen weer lezen!
    groetjes Anouk

  • 22 December 2007 - 08:44

    Anoesjka :

    Hoi Sandra Leuk om weer eens wat van je te horen en weer op reis naar een stuk waar je nog niet geweest bent. Heel veel plezier en geniet ervan. Groetjes Anoesjka

  • 23 December 2007 - 14:25

    Eelco En Floran:

    Goed idee!!! Geweldig. Lekker genieten, goed bezig. Een fantastische reis gewenst (beetje jaloers wel hoor!) maar houd ons op de hoogte. Kunnen we lekker genieten via de site.
    Een reisvol 2008 gewenst.
    Liefs
    Eelco en Floran

  • 24 December 2007 - 00:08

    Annet:

    Super leuk voor je dat je er weer vandoor gaat maar loop je helaas wel mis! Nou vanuit Australie alvast een goede reis gewenst doe voorzichtig en geniet! Fijne kerstdagen en een super oud & nieuw! Doe Frank de groeten!
    Liefs x

  • 24 December 2007 - 08:17

    Ma:

    Goede reis en veel plezier!

  • 24 December 2007 - 13:55

    Tamara:

    hoi san,

    We gaan je natuurlijk heel erg missen, het zal wel weer stil zijn onder het avondeten maar we hopen dat je een te gekke tijd hebt, geniet er van!

    liefs,

    Mattieu, Tamara, Danique en Jaysen

  • 25 December 2007 - 10:28

    Marion:


    Hey sandra,

    leuk zeg dat je weer op reis gaat! Ik ga je reisverhalen zeker weer volgen. Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan!!
    groetjes marion

  • 25 December 2007 - 10:38

    Arjan:

    hey san goeie reis en sterkte daar. ik ga je missen xxxxx

  • 27 December 2007 - 10:52

    Maureen:

    Heel veel plezier

  • 27 December 2007 - 13:23

    Mirjam:

    ben wel benieuwd hoe het je weer bevalt het reizen. Mail je snel.
    Foto's zijn ook altijd leuk...
    mirjam

  • 28 December 2007 - 12:09

    Heidi:

    Hey levensgenieter,

    Ik zit hier helemaal alleen op kantoor, beetje spooky hoor...maar het alarm is gelukkig nog niet afgegaan!
    Hoop dat je het super naar je zin hebt daar, ben benieuwd naar de verhalen.

    Groetjes!

  • 02 Januari 2008 - 07:37

    Paul:

    Hee Collega,

    Geniet van je reis en we gaan je uiteindelijk weer zien hiet op kantoor.
    En natuurlijk nog een allem8ig pr8ig 2008!

  • 02 Januari 2008 - 07:39

    Paul:

    hieR op kantoor, bedoel ik.
    :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudewater

centraal amerika

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

Laatste berichtje

26 Januari 2008

Heel veel nattigheid

15 Januari 2008

Duiken!

12 Januari 2008

Fotos

03 Januari 2008

Chickenbussen
Sandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 75709

Voorgaande reizen:

14 December 2010 - 12 Januari 2011

Venezuela

04 Januari 2010 - 11 Februari 2010

india

23 December 2007 - 14 Februari 2008

centraal amerika

24 Januari 2006 - 26 April 2007

Mijn wereldreis

Landen bezocht: