Laatste berichtje - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu Laatste berichtje - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 Februari 2008 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal, hier dan alweer t allerlaatste (korte) berichtje uit deze kant van de wereld. De tijd is voorbij gevlogen!
Even beginnen bij t vorige eind. In Leon zijn we uiteindelijk nog een paar dagen blijven hangen en een beetje uitgeweest, we hadden daar aardig wat leuke mensen ontmoet, die we in de andere plaatsen in Nigaragua ook steeds nog tegenkwamen, dus dat was allemaal erg gezellig. We zijn nog op een paar plekjes geweest in Nigaragua en zijn uiteindelijk bij t strand vlak bij de grens van costa rica een paar dagen gebleven om wat bij te kleuren. In costa rica hebben we eigenlijk niet zoveel meer kunnen zien, omdat de tijd al op was. Nu zijn we in San Jose, de hoofdstad van costa rica en proberen we nog wat (goedkope) kleding en spullen te kopen voordat we donderdag naar huis vliegen!
Tot snel allemaal!
groetjes frank en sandra

• 12 Februari 2008 - 22:59

Anja:

Een hele goeie reis naar huis dan maar. Succes nog met shoppen. Rogier en Paula zijn ook weer terug uit China Frank! Met een hoofd vol herinneringen en zo'n 2000 foto's. Groetjes van de Luitjes uit Leidschendam!

• 13 Februari 2008 - 07:28

Femke:

Heej San,

Jeetje dat is inderdaad snel gegaan. Nou goede reis naar huis en tot snel weer in Woerden!

Gr
    Femke

P.s. We hebben inmiddels al een dagrecord van in de 30 ;)

• 13 Februari 2008 - 07:43

Marion:

Hallo Sandra,

heel leuk om al die reisverhalen weer te lezen, iig hebben jullie het erg naar je zin gehad. Op naar de volgende vakantie?
    Ik wens jullie een hele fijne terugreis,

groeten marion

• 14 Februari 2008 - 08:11

Annet:

Ik moet het weer een weekje uitstellen voor je me jaloers kan maken met je bruine huid! Maar misschien regel ik as week ook nog ff een kleurtje! Liefs en een goede reis!