Daar gaat ze.. - Reisverslag uit Oudewater, Nederland van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu Daar gaat ze.. - Reisverslag uit Oudewater, Nederland van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu

Daar gaat ze..

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 Januari 2006 | Nederland, Oudewater

Nog 1 nachtje in mijn eigen bed en morgen weg! Echt een heel raar idee, maar ik heb er ontzettend veel zin in. Ik wil in ieder geval iedereen ontzettend veel bedanken voor afgelopen zaterdag!(en alle anderen die mee geleefd hebben)K was zeker surprised! Ga met een heel goed gevoel weg, en als ik t even niet zo zie zitten heb ik het boekje om terug te lezen! Hopelijk verloopt alles volgens plan en heb ik in het volgende bericht spannender verhalen dan nu, met foto's! (Je kunt me ook mailen op sandraspruit@hotmail.com.) Nou, voor iedereen het goede! en tot over een jaartje.

  • 23 Januari 2006 - 20:05

    Gijs:

    Hey Sandra!!

    Succes he!! Ik zal je volgen via deze site en je avonturen lezen.

    Have fun!

  • 24 Januari 2006 - 08:20

    Evelien:

    Hoi Sandra,

    Heel, veel plezier! Ik ben zeer nieuwsgierig naar al je belevenissen!

    Liefs, Evelien

  • 24 Januari 2006 - 08:20

    Tamara:

    He weeskindje nogmaals heel veel plezier en ik hoop dat je het ontzettend naar je zin gaat krijgen en dat het jaar voorbij vliegt!
    En als je dan weer terug bent wacht er een klein spruitje op je,

    Veel liefs en een dikke knuffel van ons!

  • 24 Januari 2006 - 09:47

    Jolanda:

    He San,
    Nogmaals heel veel plezier, goede reis en geniet ervan!!
    liefs Jo

  • 24 Januari 2006 - 10:51

    Melissa:

    He San,
    Nou heeeel veel plezier. Het is nu wel heel erg dichtbij. Ik hoop dat je veel lol gaat beleven. Ik wil van alles op de hoogte blijven dus ik blijf je via de site volgen!!! Maak er een tof jaar van!
    Dikke kus
    Melis

  • 24 Januari 2006 - 12:16

    Edith Spruit:

    Hey sandra,
    Ik wil je een hele fijne tijd toewensen, doe voorzichtig en maak er een onvergetelijke tijd van...!!! Tot over een jaar en ondertussen wil ik natuurlijk wel op de hoogte blijven van je advonturen! Liefs Edith

  • 24 Januari 2006 - 16:19

    Larisa:

    hallo sandra.ik mis je enorm s'morgens in de rook ruimte.heel veel plezier en je krijgt de groetjes van connie en silvia

  • 24 Januari 2006 - 20:12

    Magda:

    He San! Nou daar gaat ze.... is nu echt zo! Wij wensen je een hele leuke tijd en hoop leuke en mooie belevenissen. En je hebt een leuk feest gehad om naar terug te kijken!! Hou ons op de hoogte we volgen je!!! Have fun dikke knuffel Mag en Stef.

  • 25 Januari 2006 - 08:09

    Capac:

    Hoi San,

    Nou iedereen mist je zo te lezen, wij ook hoor!!! wat moeten we nu een hoop zelf doen>.... en wat is het stilletjes!
    Succes en geniet van alles wat je meemaakt.

    Charlie en de overige Angels

  • 25 Januari 2006 - 16:52

    Linda:

    Hoi,

    Heel veel plezier en geluk op je reis en ik ga je zeker volgen op deze site.
    Doe voorzichtig.
    groetjes

  • 27 Januari 2006 - 08:51

    Richard Spruit:

    He Sandra,

    Heel veel plezier en maak er een fantastische trip van! Je site is uiteraard inmiddels ook vermeld op de stamboomsite www.spruitnet.nl van de familie Spruit.

    Groeten,

    Richard

  • 28 Januari 2006 - 17:03

    Saskia:

    Hi San!

    Heel veel plezier en succes met je reis! Vond het leuk om met je gewerkt te hebben. Ik ben benieuwd naar al je verhalen!

    Groetjes Sas

  • 29 Januari 2006 - 20:49

    Richard Spruit:

    Ha Sandra,

    Zoals beloofd is deze site nu ook te vinden op de stamboomsite van de familie Spruit: www.spruitnet.nl. Heel veel plezier dus op je wereldreis en hou ons op de hoogte!

    Groeten,

    Richard en Monica

  • 01 Februari 2006 - 11:18

    Eveline:

    He sandra,
    Ik hoop dat alles goed is met je. Ik heb uiteindelijk geen afscheid van je kunnen nemen, Ik wens je heel veel plezier toe. Maar dat gaat zeker lukken.
    Groetjes Eveline

  • 13 Maart 2007 - 20:12

    Ron Van Der Vliet :

    Hehe eindelijk heb ik je website gevonden, wanneer ben je ook alweer vertrokken? Al heel lang geleden. Zo te zien ben je al in veel landen geweest. Misschien ken je me nog wel van de opkomstcontrole die je elke ochten om half 7 kwam doen bij de kw bij schuitema.Ik zal je nog wel mailen op je hotmail veel plezier.Groetjes Ron van der Vliet(schuitema)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudewater

Mijn wereldreis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

Naar huis

02 April 2007

Terug in India

16 Maart 2007

Ff rust

24 Februari 2007

Gekke wereld

08 Februari 2007

En dan denk je dat je bereisd bent..
Sandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 75777

Voorgaande reizen:

14 December 2010 - 12 Januari 2011

Venezuela

04 Januari 2010 - 11 Februari 2010

india

23 December 2007 - 14 Februari 2008

centraal amerika

24 Januari 2006 - 26 April 2007

Mijn wereldreis

Landen bezocht: