Bangkok again - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu Bangkok again - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu

Bangkok again

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal, hier het eerste berichtje van mij. Ben hier nu ongeveer twee weken en het lijkt eigenlijk of ik er pas een paar dagen ben. De vlucht ging helemaal goed. Had ongeveer twee uur vertraging in Londen, maar had toch alle tijd. Toen ik aankwam in Bangkok was het al vrij laat en kon ik niet meteen vinden waar ik heen moest, maar uiteindelijk is het allemaal natuurlijk helemaal goed gekomen. Bangkok is een verschrikkelijk drukke stad en alles rijd en loopt door elkaar en daarbij komt dat alles ook nog eens anders ruikt en eruit ziet dan we gewend zijn. De eerste paar dagen was ik daarom best wel bang en durfde ik niet echt ver van mijn hotel gegaan. Gelukkig ontmoette ik de eerste dag een duitse jongen die er een beetje hetzelfde over dacht en de taal van drank begrijpen we gelukkig wel allemaal. Na 3 dagen Bangkok had ik besloten er genoeg van te hebben en een busrit naar Coh Chang geboekt (eiland). Onderweg ontmoette ik Taeke (uit Haastrecht) en die had gelukkig wat meer ervaring met reizen. Toen we uiteindelijk uit de bus stapten en op de boot stonden te wachten was t net even te warm en teveel paniek, te weinig eten en ben ik voor t eerst van m'n leven flauw gevallen! Gelukkig was ik niet alleen en achteraf is t eigenlijk wel grappig! Ik ben ongeveer een week op Coh Chang gebleven en dat was lekker relaxed en gezellig met mooi weer en een wit strand met echte palmbomen, wat wil je nog meer! Heb veel verhalen van anderen gehoord en ben nu veel rustiger en begin eindelijk de lol ervan in te zien en een beetje te genieten. Erg belangrijk dus! Verder ontmoet je hier heel makkelijk andere reizigers dus er zijn niet zo heel veel momenten dat je echt alleen bent.
Ik ben vanavond weer teruggekomen in Bangkok en blijf hier twee nachten, (bevalt nu al beter dan de vorige keer) morgen lekker winkelen en overige spullen naar huis sturen (heb echt veel teveel spullen bij me!) en daarna weet ik eigenlijk nog niet zo goed wat ik ga doen, naar t noorden denk ik.
Nou ik hoop dat alles bij jullie goed gaat en dat er niet teveel spannende roddels zijn!

De foto's volgen nog.
Sandra

  • 05 Februari 2006 - 17:08

    Ma:

    hoi,Sandra,veel plezier in Bangkok!en succes met je plannen.

  • 05 Februari 2006 - 17:40

    Mirjam:

    Het klinkt allemaal goed. Dat met die palmbomen en witte stranden. Heel veel plezier! tot snel (krap een jaar)spannende roddels zat(hi hi)

  • 05 Februari 2006 - 19:32

    Martijn:

    hey nichtje klinkt heel erg leuk ben nou al jaloers veel plezier verder en hoor snel weer een mooi verhaal van je!!

  • 06 Februari 2006 - 06:53

    Jytte:

    Hoi Sandra,
    Wat super spannend allemaal, en dapper om in je eentje naar een totaal vreemd ver land te gaan. Leuk om te horen dat je makkelijk andere reizigers ontmoet en je ervaringen mee kan delen. Ik kijk uit naar je volgende avontuur.

  • 06 Februari 2006 - 08:04

    Uriël:

    He Sandra,
    Cool joh, ik kan me helemaal voorstellen dat je het in het begin allemaal wat druk en spannend vond. Dat is de reden dat ik niet zou gaan.
    Maar echt leuk om allemaal nieuwe mensen te ontmoeten?? en natuurlijk lekker biertjes drinken.. Nou hou ons maar goed op de hoogte want we willen het allemaal graag horen...
    Veel plezier, Groeten Uriël

  • 06 Februari 2006 - 11:29

    Adri:

    Zo zie je maar denk je alleen op vakantie te zijn, heb je toch veel aanspraak. Ook dus wel belangrijk om goed te eten en drinken

  • 06 Februari 2006 - 11:41

    Annet:

    Super spannend zeg! Jij bent echt een bikkel, ik had allang weer thuis gezeten! Sterkte verder en geniet!
    En roddels die e-mail ik nog wel een keer! Misschien heb jij ook al wat te roddelen? Ik zie ook met spanning de mooie foto's tegemoet, vergeet niet jezelf er af en toe op te zetten! x

  • 06 Februari 2006 - 11:46

    Anouk:

    Wat leuk om te lezen,
    enne... wat ben je toch een held, daar in je eentje. Veel plezier! Ben benieuwd naar je volgende avonturen... liefs Anouk

  • 06 Februari 2006 - 13:18

    Jolanda:

    He san.. Ik geloof inderdaad dat het wel ff spannend is in het begin..
    Maar de kop is eraf en nu genieten.. De palmbomen en het witte strand klinkt vast goed.. veel plezier. Dikke kus Jo (ook van Rut)

  • 06 Februari 2006 - 18:05

    Hedi:

    Hoi Sandra,
    Ga lekker genieten en laat alle nieuwe dingen rustig over je heen komen. Doe waar je zin in hebt dan wordt het een super reis!! geniet nog even van het drukke bangkok, het noorden is veel rustiger! ga je met detrein dan raad ik aan onder te slapen en een bed te zoeken waar het lampje het doet!!!!! veel plezier nog grt hedi

  • 07 Februari 2006 - 19:42

    Sigrid:

    Ik ben blij dat het goed gaat. En wat toevallig dat je Teake bent tegenkomen!!
    Laat snel weer wat van je horen! x sig

  • 09 Februari 2006 - 16:52

    Linda:

    Hoi San,
    lijkt me ook erg eng allemaal in het begin. Maar ik weet zeker dat het met jouw allemaal wel goed komt. laat snel weer wat van je horen. En de rest mail ik je wel. x lin

  • 13 Februari 2006 - 06:21

    Anouk:

    Leuk om de foto's erbij te zien. Ik moest zo lachen dat de kabel onder stroom stond, echt iets voor Sandra! hahahahahaha, veel plezier met het volgende avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn wereldreis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

Naar huis

02 April 2007

Terug in India

16 Maart 2007

Ff rust

24 Februari 2007

Gekke wereld

08 Februari 2007

En dan denk je dat je bereisd bent..
Sandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 75778

Voorgaande reizen:

14 December 2010 - 12 Januari 2011

Venezuela

04 Januari 2010 - 11 Februari 2010

india

23 December 2007 - 14 Februari 2008

centraal amerika

24 Januari 2006 - 26 April 2007

Mijn wereldreis

Landen bezocht: