terug in azie! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu terug in azie! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu

terug in azie!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 September 2006 | Thailand, Bangkok

Ben weer in Bangkok! Niet echt volgens de planning, maar hoezo zal ik later wel schrijven. Eerst de afgelopen weken:

Ben inderdaad met een tweepersoons vliegtuigje naar t eilandje gevlogen, was wel echt superleuk! Eenmaal daar aangekomen bleek na een paar dagen dat er eigenlijk niet zoveel tijd was om te duiken en ik vond t werk en de organisatie niet zo heel erg spannend dus heb ik na een weekje maar gezegd dat ik liever weer wilde gaan. Dus weer terug naar exmouth en vanuit daar verder naar t zuiden gegaan om wat dolfijntjes etc te bekijken. Uiteindelijk in Perth aangekomen. Ik kende een nederlands(half) echtpaar van de lift uit de plek waar ik gewerkt had en zij hadden mij uitgenodigd om bij hun te komen logeren, dus heb ik een aantal dagen bij hun in huis gezeten. Echt vreemd om weer in een normaal huis te zijn. Maar t was wel echt fijn om een beetje in luxe te zijn!

Maar in Perth aangekomen had ik eigenlijk besloten dat ik australie niet zo echt geweldig vind. Ik heb wel een leuke tijd gehad en ontzettend veel leuke mensen ontmoet, maar om er te reizen is eigenlijk een beetje saai. Er is ontzettend veel te zien, maar meeste is natuur. Cultuur is niet veel anders als nederland, plus dat t een stuk duurder is en er geen onverwachte rare dingen gebeuren. Dus daarom maar een ticket gekocht naar bangkok. Afgelopen donderdag ben ik naar Brunei gevlogen. Daar een dagje rondgekeken en s'avonds verder gevlogen naar Bangkok. Op t vliegveld in Perth had ik een paar australiers ontmoet en daar ben ik eigenlijk al een paar dagen mee aan t rondlopen. T is echt leuk om weer terug te zijn en ik heb toch alweer nieuwe dingen gedaan. Ik heb namelijk eindelijk een sprinkhaan gegeten. (best goed te doen eigenlijk) En we zijn ook een avondje naar patong geweest. (thaise red-light district) Tja, je moet t toch gezien hebben vind ik, maar t was wel echt sneu. Al die thaise vrouwen en kinderen die dat moeten doen voor hun geld, als ze er al iets voor krijgen.
Inmiddels heb ik mijn paspoort bij de chinese ambassade gebracht en kan ik die dinsdag weer ophalen. Dinsdag nacht ga ik met de nachtbus naar noord-thailand en hoop woensdag bij de grens van laos te zijn. Hopelijk kan ik eind volgende week de grens van china bereiken, om daar een beetje rond te kijken en hopelijk uiteindelijk naar Tibet te gaan! (lijkt me toch iets spannender dan een rode rots)
Ik vind t best spannend, want in China spreken ze bijna geen engels meer! Maar ik heb er wel heel veel zin in.
Nou jullie horen t snel.

sandra

  • 10 September 2006 - 09:12

    Gijsco:

    Tjeej Sandra,
    Ik volg nu al een jaar je verhalen en ik moet zeggen dat ik ontzettend jaloers op je bent. Hier in het kikkerlandje is het allemaal ook maar een routine. En als je al die verhalen van jouw nu leest. Damn... Echt geweldig!! Geniet er zoveel van zolang het kan!!

    Groetjes

    Gijsco

  • 10 September 2006 - 11:20

    Anoesjka:

    Hoi Sandra

    leuk om weer eens wat van je te horen wat gaat de tijd toch snel, erg leuk om te kijken waar je nu weer uithangt....
    groetjes anoesjka

  • 10 September 2006 - 16:45

    Tamara:

    he San!

    Nou het verbaasd me niks hoor dat je weer terug bent gegaan!
    Veel plezier daar in iedergeval!

    groetjes Tamara

  • 12 September 2006 - 20:17

    Annet:

    He meissie!
    Jij bent echt stoer! Niet voor dat 'saaie' (maar soms gezellige) Australie gaan maar lekker in Azie het gevaar/avontuur opzoeken! Heb echt bewondering! En al die veranderingen hier vallen best mee! dikke kus en let goed op jezelf!

  • 13 September 2006 - 20:20

    Hedi:

    jeetje wat een reis maak je toch. Goed van je om lekker te doen wat je wil. Heerlijk lijkt me dat. Succes in China en geniet nu het allemaal nog kan. groetjes vanuit het vertrouwde holland

  • 21 September 2006 - 02:48

    Mari & Phyllis:

    Hoe is het met je zou graag iets van je horen hoe het met je is en waar je bent.
    Hoop spoedig van je te horen

    Groetjes Mari & Phyllis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn wereldreis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

Naar huis

02 April 2007

Terug in India

16 Maart 2007

Ff rust

24 Februari 2007

Gekke wereld

08 Februari 2007

En dan denk je dat je bereisd bent..
Sandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 75742

Voorgaande reizen:

14 December 2010 - 12 Januari 2011

Venezuela

04 Januari 2010 - 11 Februari 2010

india

23 December 2007 - 14 Februari 2008

centraal amerika

24 Januari 2006 - 26 April 2007

Mijn wereldreis

Landen bezocht: