Mazzel - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu Mazzel - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Sandra Spruit - WaarBenJij.nu

Mazzel

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 Augustus 2006 | Australië, Exmouth

Hallo allemaal,

De twee maandjes werken zijn voorbij gevlogen en ben nu alweer een weekje onderweg.
T werk wat ik had was eigenlijk best wel leuk en nu ik zo een beetje de ervaringen van anderen wat betreft werk hoor dan heb ik nog best wel geluk gehad! Ik werkte op een soort lodge/camping in Fitzroy Crossing. Daar deed ik overdags een paar uurtjes housekeeping = hotelkamers schoonmaken, in de middag soms een paar uurtjes afwassen en s'avonds serveren in t restaurant/bar. In t dorp viel verder niks te beleven. T enige wat er was waren 2 tankstations en een supermarkt, dus veel uitgeven kon daar ook niet. Eigenlijk heb ik t er prima naar m'n zin gehad, want er werkte leuke mensen en na t werk werden er altijd nog wel wat biertjes gedronken en een beetje gepoold of iets dergelijks. (kampvuurtjes bij de rivier met teveel krokodillen als toeschouwers) Verder kon je daar heel veel uren maken, meer dan 60 per week en heb ik zelfs 1 week 77 uur gewerkt. Kortom, voorlopig genoeg gespaard en was dan ook van plan om niet meer te gaan werken de komende maanden, maar net voordat ik wegging kwam de manager van de plek met een leuk baantje. Overmorgen wordt ik met een vliegtuigje opgehaald en naar een eilandje gebracht waar ik ongeveer weer t zelfde werk ga doen, maar minder uur en waar ik als t goed is gratis kan duiken wanneer er tijd is! Klinkt allemaal hartstikke goed natuurlijk en hoop dat t dat ook is! De manager had er zelfs nog aan gedacht dat ik dan wel een weekje tussen de twee baantjes vrij moest hebben om een beetje de westkust te bekijken en dat is dus de laatste paar dagen gebeurd. Eerst wat mensen opgezocht in Broome. (die eerder ontslagen waren en daar werk moesten zoeken)In broome had ik weer een mazzel, kwam twee nederlanders tegen bij de mac en die gingen dezelfde kant op. Na een tijdje kwam t briljante idee dat ik misschien wel mee kon rijden en ben ik met hen mee gegaan en hebben we onderweg nog een national park bezocht. Dat had ik anders ook niet gezien denk ik en dat kamperen is eigenlijk ook best leuk zo voor de afwisseling!
Nou dat was even kort samengevat wat ik de aflopen maanden heb gedaan. Helaas niet zo'n heel erg spannend verhaal voor jullie, maar jullie zijn weer op de hoogte.
Groetjes sandra

  • 21 Augustus 2006 - 09:30

    Ma:

    Veel succes met je volgende baantje!

  • 21 Augustus 2006 - 09:30

    Maureen:

    He san,
    Vond wel weer leuk om effe wat van je te horen en dat alles nog steeds goed met je gaat...
    Wij zijn zaterdag naar Polsbroek tentfeest geweest dus niks gemist hoor.. HEEl VEEl plezier nog xxx maureen

  • 21 Augustus 2006 - 19:39

    Jan En Reiny De Vries:

    Ouders van Douwe uit friesland Douwe gaat 16-09 backpacken Volgen nu jou site na adres van je ouders Nog veel plezier verder

  • 22 Augustus 2006 - 10:20

    Eelco En Floran:

    Goed om wat van je te lezen!! En wat veel gewerkt! Goed zeg. Als ik het zo lees wil ik zo weer op reis. Nederland is leuk maar reizen is zoveeeeeel leuker, dus geniet er nog lang van. Veel plezier en tot de volgende keer.

  • 22 Augustus 2006 - 13:15

    Evelien:

    Ik word met een vliegtuigje opgehaald?! klinkt hier toch nog steeds heel vreemd hoor!!!
    Goed te horen dat het lekker gaat (en dat je stinkend rijk wordt!)Niet te veel werken, anders zie je zo weinig van Australië! Groetjes

  • 22 Augustus 2006 - 15:05

    Martijn:

    hey san leuk weer wat van je te horen klinkt allemaal wel weer erg leuk veel succes met je nieuwe baantje en met het duiken groeten martijn

  • 22 Augustus 2006 - 19:59

    Mariska:

    veel succes daar. dom, dom, dom ik snapte je hint pas erg laat (dat van Rob.) je moet het me maar snel eens vertellen. Harry moest wel erg lachen. Ik spreek je hopelijk snel

  • 24 Augustus 2006 - 13:19

    Edith:

    Hey Sandra,
    Goed om te lezen dat je het nog lekker naar je zin hebt en dat je de komende maanden weer lekker op pad kunt. Als je kunt duiken zou ik dat zeker doen. Ronald en ik hebben dat ook gedaan op Curacao, echt heel gaaf :-)! Ik ben nu weer 2 dagen terug uit Curacao en ik mis het nu al. Dat Nederlandsche ritme is eigenlijk ook maar saai. Hebben we het nog niet eens over het weer... Geniet nog van je reis!
    Groetjes, Edith

  • 25 Augustus 2006 - 02:59

    De Twee Nederlanders:

    Ja, wij vonden het ook heel gezellig om een paar dagen met je te reizen!

    Groetjes,

    Ferdi en Josefine

  • 27 Augustus 2006 - 16:45

    0me Swiet En Tante Agatha:

    we hebben je laaste bericht van 21-8 gelezen en ben zo weer op de hoogte van je reis Blij te horen dat je nog geen spijt heeft van de reis die je onder neemt je doet veel ervaring op en mensen kennis
    groetjes
    Agathe en swiet.

  • 04 September 2006 - 08:43

    Mirjam:

    he sandra

    Ziet er weer goed uit. Vooral dat nieuwe baantje waar je kan gaan duiken, klinkt goed. veel plezier daar weer

    kus mirjam

  • 04 September 2006 - 11:00

    Judith:

    Hey San,

    Ja ik ben er weer zo te lezen ben je flink aan de arbeid geweest meid!!!
    op naar je volgende job. En natuurlijk genieten ..
    veel suc6 met duiken

    x juud

  • 16 September 2006 - 17:57

    Magda:

    He san!!!! Nou zo te zien ben ik weer on line. Heb je een tijd niet kunnen volgen maar net alles bekeken Super!! Nou succes met je nieuwe job en vooral het duiken erg leuk voor je. Have fun X mag en stef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Exmouth

Mijn wereldreis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

Naar huis

02 April 2007

Terug in India

16 Maart 2007

Ff rust

24 Februari 2007

Gekke wereld

08 Februari 2007

En dan denk je dat je bereisd bent..
Sandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 75782

Voorgaande reizen:

14 December 2010 - 12 Januari 2011

Venezuela

04 Januari 2010 - 11 Februari 2010

india

23 December 2007 - 14 Februari 2008

centraal amerika

24 Januari 2006 - 26 April 2007

Mijn wereldreis

Landen bezocht: